Isaemiha Fazla kilo aldığım için doktor şüphelendi yaptırmamı istedi yaptırdım hepi topu 1.5 saat süren bişey için ne bebeğimi ne de kendimi tehlikeye atamazdım. Doktor uygun gördüyse yapılmalı, şimdi buraya gelirler yok şu akrabam yaptırdı şeker hastası oldu yok bu yaptırdı şunu oldu diye böyle konularda doktora güvenmenizi tavsiye ederim.