Kubragun28 Kanama ile 3,5 haftalıkken öğrendim regl olduğumu zannettim o gelen kanamadan hiç hamile olacağım aklıma gelmemişti düşük tehlikem var progestan iğnesini ve hapını kullanıyorum 11 haftalık olduk sanırım aylarca da kullanıcam içimde bir sürü sancı kasılma hepsi var çözümü de ilaçları düzenli kullanıp bol bol yatmak sanırım ayaklanınca ağrılar başlıyor yatınca herşey iyi inşallah Hayırlısı ile atlatırız bu zamanlarımızıı