Hamilebiranne canımm ben yeni dogum yaptım wbc hep yüksek çıktı gebelikte wbc nin yükselmesi olabiliyor diyor doktorlar zaten antibiyotik veriyor eger referansa göre çok yüksek se benim gebeliğimin 4.ayından beri wbc ve crp hep yükseldi sitres yapma dr zaten belli bir yol izleyecektir