FSCMK Ya benim çok moralim bozuluyor canım, dediğim gibi zaten öyle hiç durmayan beni uyutmayan bir bebek değildi ama bir haftadır falan hareketleri beni hiç tatmin etmiyor biraz da büyüdükçe güçlenmesini bekliyordum sanırım ama tam tersi gibi oldu. Benim moralim bozuldukça o da daha çok etkileniyor böyle birbirimizi etkileyip duruyoruz 🤦🏼♀️Bir de tüp bebek olunca bazen neredeyse ağlayacak gibi oluyorum. Biraz rahatlattın beni ama çok sağol🙏🏼😉