Elfela benim bebeğimde inşallah haziran bebeği olacak. Ben askılı, kalın askılı, yarım kollu cok aldım zıbın şeklinde. Uzun kollu takımlarda aldım ama cok fazla almadım. Yaşadığınız şehirde cok önemli. İzmir yada antalya gibi biyerde kısa kolluyla evin içerisinde cok rahat durur diye düşünüyorum dışarısı için ince uun kollu penye iyi olur bence 🤗