1tgbadunya Kızlar merhaba benim reglim ile ultrason arasında gün bakımından fark var sizce neden olabilir? Bilgisi olan var mı?
EngucluAnne 1tgbadunya benim de 5 gün var 5 gün geç yumurtlamışım dolayısıyla gec döllenme olmuş sorun teşkil etmiyor
Eminehmc 1tgbadunya Geç döllenme olmuş canım benim son adet tarihim 6 aralık ama ultrasona göre doktor 23 aralığa çekti neredeyse 20 gün fark var arada hep ultrasona göre hesaplıyorum bende 36+2 olduk
Ayaf Canim ultrasonla farkin olmasi ovulasyon gununun farkli oldugu icin oyle gozukuyordur..yani bir sorun gerektirmez..benim bebegimde 1hafta arkadan geliyor.boyle olmasida normal.