Ozlem_aybars Merhaba 35 haftalik hamileyim 2_3 saat önce oturuyordum ve kalktıgımda bacağıma doğru ıslaklık hissettim sanırım yarim çay bardağı kadar vardı ama şuan ne sancim var nede herhangi bir belirti normal mi sizce
anapanda12 Böyle bişi başıma gelse oyalanmadan doktora giderdim sancı hissedeceksin ağrı olacak kaidesi herkese geçerli değil canım sen beklemeden hastaneye koş
Sevgimom1 Kız suyun geldiyse doktora git buraya mi yaziyon.. allahim korusun.. sağlıkla kucağına al inşallah 🙏💙
Sevgimelegim Al isde... Guzel Kardesim yarim cay bardagi su diyorsun direk acile gitmelisin birde erken haftan buraya sorulacak sorumu bu?? Ilk gebelik olabilir tecrubesiz olabilirsiniz ama yapmayin gulum ya biz, gitme bisi olmaz desek Allah korusun bisey olmasinimi beklicen...