Mlk_Oztkmn Merhaba anneler bugün hastaneye gittim bebeğimin kilosu 3.150 gram dendi sizlerde durumlar nasıl bu arada haftalık 24 saatlik idrar götürüyorum protein kaçağı var mı kontrol altındayım benim gibi olan var mı
Mlk_Oztkmn Ayse1010 37 girmiş oluyorsun güzel doğumun olur inşallah 🙏🙏 Rabbim hayırlı doğumlar nasip etsin hepimize ❤️🧿