EvaRos
EvaRos hayır ben aslında Artvin’de yaşıyorum. Yaz döneminde önce eşimin ailesinin sonra kendi ailemin yanında kaldım. Ailemin yanımdayken rutin kontrole gitmiştim kendimce iki haftalık aralıklar vererek gidiyordum. İdrar yolu enfeksiyonum çıktı. Dün de Artvin’e döndüm şimdi kendi doktoruma görüneceğim enfeksiyonu takip etmek için hem de kontrol amaçlı. Normalde doktorum beni de 3 haftada bir çağırıyordu buradayken😊