kayramom1 Kızlar ben cok beğendim fiyatı da uykun trendyol da indirim var Bi bakın derim https://i.hizliresim.com/QPzym3.jpg
mnli LCW’den aldım ben hastahane için takım 70 e ve 90 a bence bakın hastahanede çok kan oluyormuş bir de umuyorum ki hemen zayıflayacağım için az giyicem 🤪 çok para vermeye gerek yok bir tane de fotoğraf çekilmelik instagramdan aldım
Tashasret Bazı hastanelerde gecelikle götürüyorlarmış Doğuma o yüzden ben çok kaliteli birşey almayı düşünmüyorum sonuçta onu bi daha giymeyeceğiz. Fiyatlar aşırı pahalı bence