Aliss_36 Hanımlar çok korkuyorum bugün safa hastanesinde muayne okmaya gittim 4 haftalık olduğunu söyledi yanlız kese var bebek yok normal mi bu
Gamzee_ Aliss_36 canım tabiki normal ilk önce kese daha sonra bebek ☺️ Bende bugün gittim 4+4 üm şuan kesemizi gördük❤️🙏🏻
zcolak Aliss_36 çok normal canım. 7-8 haftalarda bebekte görünür kalp atışını da duyarsın. Normal süreç bu zaten. Önce kese oluşur. Sonra içinde bebek oluşmaya başlar.
GulinMert Aliss_36 çok normal 6. Haftanda kalp atışını duyarsın4+2 de keseyi gördük 6+2 de kalp atışını duyduk İçini ferah tut bebeğini düşün sadece
azizeguneyy Aliss_36 benimde öyleydi 4 haftalıkken kese göründü 5 haftalıkken bebek kücük bi nokta kadardı göründü
Yagmur2020 Aliss_36 korkma canım aynı seyleri bende yaşadım küçük diye gözükmüyor şimdi hem bebeğimi gördüm hemde kalp atışını
Gamze0144 Canim ayni senin gibiyken dktr bana da kese var bebis yok demidti iki hafta sonra cagirdi gitti bebeis var dedi.sıkma kendini stres yapma Rabbim herseyin hayirlisini versin.iyi düşün kalbini ferah tut ki hersey iyi olsun😊
Ecrinbzkrt Aliss_36 cnm bekle 8 9 haftaya kadar hemen kurtaj derse olma benımde kesem gorundu bebek yoktu ama doktorum bekledı baktı yok 9.haftamda oldum kürtaj cunku bebek 9.haftaya kadar kendını gosterır