Mr1517 33+4 üz bebeğim hareket ettikçe kaburga ve sırt ağrılarım oluyor magnezyum içtim şimdide bıçak gibi saplanıyor normal mi ? 😭
_Kubraa53 Mr1517 Bebeğiniz sığmadığı icinde olablr canım kaburga agrısı. Doktora bi gösterin. Belki rahim kısalığınızda olablir
Bsraermis8 Mr1517 bende 31 haftaligim doktor a kaburgam ağrıyor sol tarafım dedim e normal bebek büyüyor dedi. Bu zamanlarda da sırt ağrısı olabiliyormus ki bende de ara ara oluyor . Dinlenmek gerek sanırım geçmiş olsun