Merveulku91 size katılıyorum bende oradaki tahlillere güvenemiyorum, hastaneye gönderiyorlar, kanlar uzun süre bekliyor, hamile kalmadan önce bir kez kan verdim ertesi gün gittiğimde alınan kan bozulduğu için sonucunuz çıkmamış yarın sabah tekrar gelip verin dedi gitmedim bir daha☺️