Samnur 25 haftalıkken ben de üç gün hissetmedim. Çok korktum.acile gittim.ebe nst bağladı.kalp atışı vardı ama ben hissetmiyordum hareketlerini.sonra kantinde çikolata ye 15 dk sonra gel dedi.gidip koca kalıp çikolatayı yedim.ebenin yanına geldim.bir kaç dk sonra bir iki tekme hissettim.normalde çok güzel hissederdim.o üç gün hissetmemiştim.belki sırtını falan döndü.sırtıma vuruyordu ama karnıma vurmadığı için hissetmedim.bilmiyorum. Sen de ihmal etme.tatlı dondurma vs bişi ye. Yine hissetmezsen acile git.