Gzdgzdkrt Merhaba :) 6 haftalık hamileyim ve ciddi bir şekilde kabızlık yaşıyorum 5 gün çıkmadığım oluyor🙈😞 doktorum lifli yiyecekler ve bol su önerdi. Bunun dışında önereceğiniz bişey var mı? 🙏🏻❤️
Ilknur_emin Gzdgzdkrt canım 10 gün çıkamadım ve azcik daha ikondan resmen kocaman taş çıkacaktı ve yirtilacak.gibiydim bitkisel herşeyi denedim ama.hicbir faydası olmadı sadece doktorum bi ilaç verdi 1 saat içinde tuvalete çıkarttı beni
Ftmemne Gzdgzdkrt ilaçlara başvurmadan önce. Sabahları aç karnına ılık ballı limonlu şu için. Düzenli içerseniz problem yaşamazsınız birdaha.
Gzdgzdkrt Ilknur_emin çok geçmiş olsun, sanırım bende öyle olacağım :( ilacın ismini hatırlıyomusunuz peki ?
Ilknur_emin Gzdgzdkrt canım doktoruna danismadan kullanma MAGNESIE CALCINEE SABA toz bi ilaç suyla karıştırılıp içiliyor epeydir çıkarmıyorsan dozunu artırabilirsin demişti benim doktorum
Esmanuryldrr1 Ben 37 haftama kadar da kabızlık yasadım. Ama özellikle ilk aylarda hem kusma yanma vardı ustune cok kotu kabızlık vardı. Hiç birşey gecırmıyor kendi kendine gecmesini bekledm artık
Denizbozok Sabah ilk uyanınca iki üç tane erik kurusu ( kayısıdan daha etkili bence kendi kuruttuğun ya da peyman, tadım) üzerine ılık su yarım saatsonra kahvaltı yapmanı öneririm. Zeytinyağ da içebilirsen zeytinle falan yesen süper olur En önemlisi kahvaltı yaptıktan sonra bağırsaklar çalışıyor kahvaltıdan yarım saat sonra tuvaletin gelmese de wc de otur ama ıkınma sadece otur ki bağırsak saatin oluşsun
Hiler10 Canım ben de ilk hafta öyleydim şimdi kabızlık hissetsem de hissetmesem de her sabah uyanır uyanmaz ağzıma bir tana kayısı kurusu atıyorum Hergün yiyorum iyi geliyor hem kabızlıga iyi gelir hemfe vitamin oluyor diye düşünüyorum
Ilknur_emin Gzdgzdkrt tamam canım ben normalde bile hep kabızlık sorunu yaşardım bu ilaç bana iyi geldi inşallah doktorunun önereceği ilaçta seni rahatlatir