Minectn33 Elifaa hangi doktora gittiniz acaba bende şehir hastanesine gidiyorum doktorumdan gayet memnunum 😊
Elifaa Minectn33 dün başar beye gittim çok ilgili bi doktordu memnun kaldım daha önce bayan bi doktor vardı ilgilenmemişti hiç
Minectn33 fdmoksz33 o doktora iyi diyorlar eşimin kuzeninin eşi o doktora gidiyordu ve doğumunu o yaptı memnunum diyordu
Minectn33 Elifaa Evet bir bayan var orda hiç iyi değil bizde memnun kalmamıştık birde bayan diye tercih ettik ama benim doktorum murat sagun gayet memnunum ablamin 2 doğumunu da kendisi yaptı bende ona gidiyorum