Ozgehasan Bebegime şükür ki kavuştum sutum çok iyi güzel var ama ememedi sadece 2 3kere somurabildi solunum sıkıntısı varmış akciğer inde nem varmış yeni doğan bölümüne kuveze alındı başına gelen varmı ne zaman geçti emdi mi sonra? Ciddi bişey değil ama geçmezse antalya ya gonderlcek dediler dua edin lütfen.❤❤❤
kayramom1 Ozgehasan Allah analı babalı büyütsün insallah en kısa zamanda evinize dönersiniz rabbimin izniyle
dvran22 Ozgehasan ALLAH şifa versin canım İnşaallah tez vakitte evinize dönersiniz ciddi birseyi yokmuş çok şükür o yüzden endişe etme canını da sıkma😊
Mutire Ozgehasan canım Allah analı babalı buyutsun maşallah İnşallah tez zamanda sağlıkla kavusursun yavruna
Ozgehasan dvran22 bilmediğim için korkuyorum canm yok bişey dediler ama ememedi ona da üzüldüm biraz inşallah düzelir🙏💞