Esracan16 Merhabalar herkese . Hamile çatlağı olmaması için kullandığınız ürünleri benle paylaşırmısınız 🙏🏻
Zynpbanu Esracan16 ben degisik bir yağ karisimi yapmıştım canim ama kokusu cok agir geldi. Kusma ve istahsizlik yapiyor maalesef. Bu sebeple madecasol merhem ve hindistan cevizi yagi kullaniyorum suan. Ama lierac alacagim kisa zamanda.
baharkerdige Esracan16 Bende lierac aldım ürünle ilgili çok güzel yorumlara denk geldim inşallah iyidir henüz bir gün kullandım
MelisaKara Esracan16 Tavsiyeler ve tecrübeler üzerine araştırdığım kadarıyla Palmer’s vücut losyonu iyiymiş.