rabiak erken doğum riskim var kasılmadan bahsediyosun sanırım bebeğin biyere toplanması olarak yani bu günde 1 kaç kere olunca sorun değil ama belli aralıklarla ve sürekli oluyorsa doktoruna ulaşmanda fayda var en kötü acile gidersende bakarlar nstyle hiç yoktan. Doktorum bana 5 10 dakka da kasılma olunca doğum demek demişti sen sürekli yarım saatte 1 diyosun yanlış bişey söylemek istemem ama benim bildiğim böyle