zcolak maşallaah size insallah bizimde hemen gelir 30 a yakin haftalar❄ Ay ne kadar şansliyiz bana da yengem besigi verecek oyle konuştuk
yeğen de 2 yaşina girdi. Arabayı abim alicak 😂 diger oda esyalarini esimin abisine kitlicez, annesi battaniyesini hirkasini hazirliyor. Bir iki zibin hediye gelse bi doyurmasi kaldi bize😂😂