Hsrt_orhn 3 aylık hamileyim ama hâlâ 50 kiloyum 😅üstelik ufak bir çıkıntı bile yok karnımda bu umarım normaldir 🤷🏻♀️😁
Merveonay Hsrt_orhn iç karnın geniştir canım ben 6 aylıkken insanlar hamileliğimi farketmeye başladı 😀😀
Sumru4 elvann Hsrt_orhn daha 3 aylık.. 5 aya kadar bişi bekleme.. Hatta çok narin bir kilodasın 9. Ayda da hafif bir karın olabilir.. Bir yakınımı görmüştüm doğuma gidecek o hafta kimse hamile sanmazdı o kadar ki karnı minicikti.
Esra_ozturk58 Hsrt_orhn bnde 3.5 aylık Cnm gdip aynada bakıyorum bir sanki azda olsa var gibi baznde yok gbi 😅😅😅
abcd1234 Hsrt_orhn 😄 3 aylık belli olmazki😄 bugün okula gittim.25 haftam bitiyor, 26 olacağım.kimse anlamadı bile.yani sende göbek olmaması çok normal...
Sermec Hsrt_orhn ben de 3 aylık hamıleyım ve az da olsa cıkıntı var yanı göbek var çünkü cok zayıfım 46 kiloyum o yuzden hafıf bır cıkıntı var 😁🥰
Akyuz61 Hsrt_orhn ben 5 aylık hamileyim 58 kiloyla hamile kaldım şuan 63 kiloyum ama karnım daha yeni belirginleşiyor iç karnın geniş olmasından kaynaklı sanırsam 😂
Akyuz61 Fatima7 çevremde şuan hamile olan kişiler var benden 1-2 hafta öndeler sadece ve 3.ay itibariyle benim şuanki karnımın iki katı karınları vardı 😂🤷🏻♀️