Melek42 Benim de önde canım ama önde gidiyor diye erken doğum olmaz sadece kilolu olur o da mecburen sezaryen doğuma çevirir. Normal doğum isteyen birisi için sıkıntılı durum ama sezaryen düşünüyorsanız canınızı sıkmayın biraz dikkat etmekte de fayda var tabii😊