Savsav Cuma günü adetime 5 gün kala özel hastanede yaptırdığım testte 20 çıkan beta hcg bugün Pazartesi günü devlet hastanesinde 13 çıktı bunun anlamı kimyasal gebelik mi .. 2 gün var adetime..