Kuskus Yaşamda Kürşat hocaya devlet hastanesinde Berk beye gidiyorum yani iki takip şeklinde ilerliyorum 10 haftalığız bizde 🙋🏼♀️
Yadigar71 ftscebeci71 ben ilk zamanlar bir doktora gittim bayandı baktım herkez aynı anda giriyor du falan eşimde girmek istedi olmayınca özele gittim ama iyiki gitmişim diorum canim