Merha kızlar iki hafta önce hafta hamile olduğumu öğrendim yalnız doktora gittiğimde bana dört hafa bir günlük dedi aradan on gün sonra gittim 4+5 olmus dedi keseyi küçükte plsa gördü kesenin içinde oluşan birşey varmı daha büyük normalden bu dedi biraz korkuttu beni açıkcası knamam oluyor beş günden beri düşük önleyici iğne verdi hafif de olsa ağrım oluyor sizce bebein gelişimiyle alakalı sorun var mıdır bana yardımcı olur musunuz