Ancelina canım philips avent cam biberon aldım yenidoğan ve 3+ sebebi biberon uçlarının daha kolay bulunması ve camın daha sağlıklı olması gerçi 6 aydan sonra bebişker kırıyormuş sonrasında muhtemel plastiğe gecerim.
ateşölçerde çok araştırdım temassız pek guvenilir değil önce acıp oda sıcaklığını alması gerekiyor vs. en iyisi kulak ölçer ben braun tercih ettim genel olarak herkes memnun ama yinede koltuk altıda aldım kontrol amaçlı