Sims35 Bende 27 +4 üm Benin’de bebek bir tarafa toplanıp karnım sertleşiyor normal mi acaba sizde oluyor mu birde Kasım’la nasıl oluyor
Sims35 Snm1996 Benimde günde 4 5 kere oluyor neredeyse ama normaldir diye düşünüyorum taş gibi kesiliyor hatta hareket bile edemediğim oluyor :(( Cuma günü doktor kontrolüm de muhakak dile getireyim ozman :(( sizin kaç defa oluyordu