Anne6161amine benim 2. sezeryan olucak nasipse ama tarihi 39 haftadan once vermiyorlar 8 aydir hem ozele
Hem bahcelievlere gidiyorum 18 eylul randevu aldim gun vericekmi bakalim 38 haftalikken gitmis olucam kendi gittigim doktora evet gece bende acile gittim dogumhane kapanacak dediler cok sacmaydi 🙈