Kullanicianne A_S_K bakalim yarin kilosunu boyunu herseyini sorucam burda yarin kontroldan sonra sana yazicam 🤣
Kullanicianne A_S_K daha once hic bisey demedi doktor gecen ayda döndü falan demedi suanda ne durumda bilmiyorumm zatennnn doktorumdaa ozel olmasina ragmen o kadar ilgisizkii hic bilgi vermiyor sınır oluyorum agzindan cımbızla laf aliyorum🙄🤷♀️
A_S_K Kullanicianne ben hem devlette hem özelde komtrol oluyorum devletteki doktorumda çok harika yarın ona gideceğim :) 3 ay özele gitmedim. Haftayada özele gidiyorum
Kullanicianne A_S_K bende bi ara oyle yapayim dedim ama hep ozele gittim benim zaten ilk çocuk o yuzden normal istiyorum insalalhh normal olurrrr
A_S_K Kullanicianne benimde ilk bebeğim normal çok istiyorum ama dönmezsede bebeğimin canı sağolsun ☺️
Kullanicianne A_S_K canm ben gittim doktora bebisimiz dönmüş ama kanalda degil sadece kafasi asagida kilosuda 2400 grm dedi doktor nts ye girdik o da guzel gectiii sen Naptinnn
Balogul Kullanicianne merhaba arkadaşlar benım oğlumda bir buçuk aydır donmedi donmesi için özel yaptığını bır şey var öı biz artık 36+5 olduk dönerli bilemiyorum yrn kontrol var bakalım
A_S_K Kullanicianne benimki hala ters duruyor :) 2250gr nst de iyi çıktı. Kan idrar tahlili verdim sonuçların çıkmasını beklyoruz :) Sizinkinden zayıf beneğim:( üzüldüm. Doktor iyi dedi ama
A_S_K Balogul yapacak hiç bişey yok doktora sordum senin yapabileceğin bişey yok dedi. Bebeğim başını koyacağı yere poposunu yerleştirmiş🤷🏻♀️ 36ya kadar dönebilir dedi dönmezse mecburi sezeryan öneriyoruz dedi. Zaten makat duruşta normal doğum riskini alamam. Sıkışır dönemez ayakları çıkar kafası takılır Allah korusun🙏🏻 sezeryan mecburiyet olduğu sürece her türlü kabulüm :)
Kullanicianne A_S_K aaa neden uzuluyosun seninkiyle fark yokki cokk ben d3 yapiliyim ya ondan. Bebiş de tombis birazcikk galibaa
Kullanicianne A_S_K benimde geriden falan gelmiyor kilosu iyi suyu iyi dedi bi sıkıntı gozukmedi haftaya bidaha nts var dedi oyle yaniii 😊🙏
A_S_K Kullanicianne Bizim genlerde öyle çok iri değiliz babası da bende minyon sayılırız, babası taraf zaten yiyip kilo almayanlardan 😂 Başını koyacağı yere poposunu yerleştirmiş hanımefendi çok rahat 😅 dönermi diyorum doktra bilemiyorum keyfi bilir diyo😅
Balogul A_S_K bende ayni şekilde düşünüyorum yürüyüş yapmaya özen göster demişti banada dönerse bi ihtimal son ana kadar bekleriz va dedi ama adının ameliyat olmasın ürpertiyor gerçi canım az değildir ama. Hepimiz için hayırlısı neyse o olsun