ylzaht 18. Haftadayım başından beri öyleyim. Normalde aşırı kuralcı biri olduğum halde yaşadığım bir düşük sonrası şu an tek düşündüğüm sağlıkla evladıma kavuşmak. O yüzden evi arada bişeler götürüyor ben ağrım sancım olunca asla dokunmuyorum. İçime de o kadar dert olmuyor. Biraz güçlendikçe
Yavaş yavaş bişeler yapıyorum yemeği de çoğu zaman oturarak yapıyorum nasılsa geçici bi süreç. Eşimden de destek alıyorum geçiyor zaman. Bence şu an en önemli şey siz ve evladınız evi hiç takmayın. O konuda bişe diyecek insan olursa bi zahmet el at ben hamileyim elimde değil diyin geçin