Zambak doktorda abartmış tabiki alıyorsun ben ilk gebeliğimde 4 kilo almıştım 2 aylık bile değildi iştahım açıldı yedim pişman Değilim 😂 boşver sen doktoru iştahın varsa sağlıklı bi şekilde beslen ve hiç bişeyden kısma tabi az ve sık yeme şartıyla bol bol su iç doğumdan sonra emzirecegin zaman özellikle gece emzirmesinde kilo veriyorsun zaten cnm takılma buna şuan ikinci gebeliğim 74 kilo hamile kaldım artık 100 kilo ile doğum ederim 😂