Mutire Nilveannesi10 canım ben çok kararsızim almak gerekli mi bu pompoyi alırsam da bende uygun bişey alırım yani
nazldemr Nilveannesi10 doğum yapalı 3 ay oldu günde 3/4 kez kullanıyorum çok memnunum iyikide almışım diyorum çok paralar verip başka markalar almaya hiç gerek yok gayet kullanışlı ve çekim gücü çok iyi
sidikacansu Bende tereddütle aldım fiyatı uygun olan şeylere hep bi önyargımız var ama memnunum,sütüm arttığı için işe yarıyorda olabilir:)
Nilveannesi10 Mutire her ihtimale karşı aldım dursun kenarda diye ben de kullanır mıyım bilmiyorum. Fiyatı en uygun elektrikli olandı
Nilveannesi10 nazldemr içime su serptiniz hep kötü yorumlar okuyunca param boşuna gitti diye üzülmüştüm
oygenkubra nazldemr hala memnun musunuz üründen acaba ? bende bugün indirimden yorumlara bakarak aldım ama tereddütte kaldım
Nur5495 Nilveannesi10 acaba elektrikli pompayı kullandınız mı e bebekte çok güzel yorumları görünce bende aldım da