Kubussce dediğim gibi 1 tane düşüğüm zaten var bu gebelikte zaten düşük veya kimyasal veya başka birşey genetiğe sevk etmesi iyi birşey araştırılacak sonuçta . Gebeliği öğrenme şeklim zaten çok anormaldi , üstüne kist ve düşük hikayesi . Keşke sizde gidip genetikte araştırma yaptırsanız. Size de çok geçmiş olsun rabbim en kısa zamanda sağlıklı bebek nasip eder inşallah