Deletedmom3
Deletedmom3 sizi o kadar iyi anlıyorum ki geçen hafta ben öyleydim 11 haftada,kusmaktan bi hal oldum üstelik,hiç geçmedi o hafta boyunca şimdide ara ara oluyor ama kusma vs yok ,aç kalmamaya özen gösterin bi an şeker düşünce de ağrı başlıyor ,ara öğün yapın mutlaka ,farmasinin bi migren için küçük masaj kremi var azıcıkta olsa etkili,Allah hepimizin yardımcısı olsun