Mucizemsinseenn Denizlila00 canım bende ovulasyon testiyle hamile kaldım yumurtlama olduğu gün 2. Silik çok koyu çıkıyor yani diğerinden de koyu çıkıyor bu testlere göre yumurtlama olmamış Allah'ım gönlüne göre versin en kısa zamanda hamile kalırsın inşallah
Deletedmom2224 Denizlila00 bu testlerde yumurtlama yok ama takip etmeden doktor olup olmayacağını bilemez ki daha erken 18 mm bulunca çatlar zaten
Kbrbydkk Ben hamile kalmak istediğim ay doktora gittiğim gün yumurtlama gunumdu. Doktor rahim pek yumurtlama gününde değil gibi dedi ama biz o gün denedik ve hamile kaldım. Bilemedim ne kadar güvenilir