Mrwclkgl LoveB benimde 280 TL tuttu bende oraya yaptırdım. Doktorum ali bey çok memnunum gayet güzel hastane kuzenim orada geçen sene doğum yaptı bende onun doktoruna başladım ilgili sağolsun memnun ayrılıyorum her seferinde. Kalabalık diye içini karartma genelde tahlil verme saatleri bi yoğunluk oluyor sonra normal düzeyde bence
Dyglila Babyloanding yok canımm sadece sarılık testi orda yaptım ama tanıdık orda Doğum yaptı normal Doğum yaptı 1500 tl toplamda Ödemiş oda mesai dışı olduğu için 1500 tl ödemiş. Yoksa 900 tl miş normal Doğum
LoveB Dyglila cok teşekkür ederm test istenildi bnden yakın diye gittik bi girince de insan cıkamıyor pek güvende vermıyor bana bu hastane bakalım inşallah yarın son olur.
Dyglila LoveB pahalı bir hastane ama doktorları ilgili canım. Arkadaşım oraya gidiyor Serdar beye bende doktor arayışındayım büyük ihtimal Serdar beye gidicem. Senden ne tahlilleri istendi yaptırdın mı yaptırdıysan ne kadar tuttu.
LoveB Dyglila henüz yaptrmadım yarın gidicem enfeksiyon tahlilleri kızamık 7 farklı test yaptırıp yaptırmamk da halen kararsızım açıkcası😕
Aycha LoveB Aile Sağlığı Merkezi'nde de (sağlık ocağı) ücretsiz olarak yaptırabilirsiniz. Aralarında yapamadıkları varsa, gerisini özelde yaptırırsınız.
LoveB Mrwclkgl Aycha Bugün gittim hastaneye acilen sabah ufak bir lekelenmem vardı dosyamda vardı ama doktor hanım sormadı yaptırıp yaptrmadığımı sağlık ocağımda yaptrmıştım bir kaçını zaten devletin yaptklarını daha doğrusu yeterlidir diyip yaptrmadım daha
LoveB Aycha çok şükür iyiyim kalp atışını duyduk az da olsa olabilirmiş böyle lekelnmeler pembe kırmızıya dönmediği sürece endişelenme dedi progesteron verdi onu kullanmaya bşladım bugünden inşallah daha iyi olacak hayırlısıyla 🤲🏻 Çok sağolun☺️