Asliasli_ kimyasal gebelikten sonra çok kafaya taktım araştırdım hep ve bebek odakl ilişki yaşadım 9 ay olmadı. Sonra artık yeter deyip herşeyi bıraktığım ay hamile kaldım. 12.haftada da bebeğimin kalbi durduğu icin gene kaybettim. Şimdi 3.adetimi gördüm bakalım bundan sonrası icin hayırlısı herşeyin. Sana vereceğim tek tavsiye kafana takmamalısın demek olur. Ben şimdi hiç takmıyorjm çünkü kaybetmek çok üzdü yıprattı şuan eskisi gibi hiç araştırmıyorum düşünmüyorum da Allah’ımın nasip ettiği vakit elbet olacak.