Uumudum Merhaba Bayanlar size bir sorum olacaktı 38 haftalık hamileyim sürekli dengesizlik yaşıyorum bu hafta emar çekindim adenohipofiz glandı vertikal yüzeyi 8.5 cm olup üst sınırdadır yazıyor ne anlama geliyor hamilelikte böyle birşey yaşayan var mı doktorlar pek birşey demedi