Hiranuuurr sanırım seni burada yanlış anlamışlar 😊 elbette hissettiğin bebeğin hareketi değildir senin demek istediğinde o değil zaten :) telaş yapmanda çok normal bunun yaşınla hiç bir alakası yok 30 yaşında bir insanda gerekli telaşı yapar. Anne olmak söz konusu sonuç olarak bunda değil de neyde telaş yapmalı insan 😊
Düzenli regli oluyorsanız ve 1 gün gecikme oldu ise idrarla falan uğraşmayıp direk kan verin derim idrarda çıkması için 1 hafta geçmesi gerektiğide oluyor kan tahlili kesin sonuç 👍 Umarım hamilesindir 👼😊