Mirayemir 36+3 teyiz ben de aynı durumdayım. Sürekli bir ıslaklık hissediyorum. Doktora sordum ebelere yönlendirdi. Alttan muayene istemediğim için gitmedim. Ben de su gelirse sancılar baslar diye biliyorum. Sağlık ocagindaki ebe son haftalarda akıntın artar dedi. Su olsa çok olur pantolonun ıslanır dedi. Ben de tedirgin oluyorum bazen