Nigdelianne Merhaba arkadaşlar 22+4 haftaligim. 19 haftadan beri ansızın karnıma ve belime bir ağrıyor giriyor çok şiddetli adet sancısının kat kat fazlası. Iki büklüm kalıyorum ve ağrı geçene kadar doğrulamıyorum. Yarım saat falan sürüyor ağrı. Birgün oluyor bir gün olmuyor. Sanci oldugunda yuruyemiyorum geçene kadar hiç hastaneye gidemedim geçince gidiyorum doktora anlatınca normal diyor. Bunu yaşayan var mı.
Nigdelianne Kdzynp doğuma kadar sürecek midir acaba bu ya da size neden olduğu ile ilgili bir sebep söylediler mi
Gulbeyazk Aynı şeyleri yaşıyoruz şuan ama banada normal geliyor artık genişliyoruz ve belimize yüklemeler başlıyor kasma kendini ben bu aralar uzandığım zaman mutlaka bacaklarının arasına yastık minder biseyler koyuyorum agrım en azından hafifledi yada vücudum adapte olmaya başladı
Nigdelianne Gulbeyazk ben ağrı geçene kadar yatamıyorum oturamıyorum ayakta iki büklüm bekliyorum geçene kadar 😑
Gulbeyazk Nigdelianne ne demek isteğini çok net anladım kramp gibi giriyor zaten ama otur ve belini düz tutmayı dene hafifletiyor korkma hareket etmekten