Nrmnism Kızlar bebegim kız 30+3 haftalıgım hastaneye gidecegim 1 aydan beri gitimiyorum çok merak ediyorum nasıl heycan bastı beni 1 saat sonra hastaneye gidecegim 🥰🥰🥰😊😊😊
Dniiz Nrmnism ne güzel Canım sağ Salim kucağına al inşallah bebeğini bende 27. Haftaya girdim bi 30 olsa günler geçse diye bekliyorum:)
beyazguvercinim33 Nrmnism bende yarın gideceğim 30 haftadayım durumumuzu merak ediyorum hadi hayırlı haberler alalım inşallah 😍
Tgce16 Nrmnism bende 30. Haftamda gittim şimdi bir ay sonra değil 3 hafta sonra gel dedi böyle söyleyince günlerin azaldığı iyice dank etti 🥰 haftaya 33 oluyoruz bakalım :))
Nrmnism Ay çok heycanlı ya çok merak ediyorum cnm saol sag salim allalım çocukalrımızı kucağımıza inş