Herkese merhaba. 18+5 günlük hamileyim. Birkaç gündür bebek hareketlerini hiç hissetmemeye başladım. Erken diyenler olabilir fakat günde 1 defa bi hareket hissederdim illaki. Akşamları da yattığımda karnimda bi sancı olmaya baslamisti. Akşam icimin rahat etmesi için takipli oldugum hastaneye gittim. Kendi doktorum yoktu. Bu sebeple farklı doktor muayene etti. Resmen bana bu saatte bunun için mi geldiniz dedi. Çok ayıp vs söylendi durdu. Şimdi benim yaptığım yanlış bir hareket mi? İlk gebeliğim olduğu için çabuk panikleyebiliyorum. Düzgün bir dille anlatmak gerekmez miydi? Burası özel bir hastane. Kimsenin sırasını da önceliğini de almadım. Akşam akşam gerçekten sinirlerim bozuldu.