Gagacim Hayırlı bi evlat olur İnşaAllah canım isim çok önemli. Adı ne ise Mahşerde o kişinin sancağı altında toplanacak insanlar, mesela Fatıma olanlar Hz Fatıma’nın sancağı altında.. ve ismi güzel olanların hesabı önce görüşecek Allahu Alem. Ama gönül farklı isimler de istiyor tabi 🙈 mesela ben Leyla ve Ahsen ismini çok seviyorum neyse ki 2. çocuğum da erkek ☺️
Deletedmom0071 Gagacim Fatıma ismini koyan yok ne yazık ki artık milletin çocuğu Melinda’nın, Alex’in, Mila’nın, Leo’nun sancağı altında toplanacaklar. Artık onlar kimse? Özendiği şeylerin sonucunu düşünemiyor insanoğlu...
Gagacim Deletedmom0071 İnsanları eleştirme hakkımız yok tabii ki herkesin kendi düşüncesi kendi çocuğu ama İsim gerçekten aşırı önemli. Allah sonumuzu hayır etsin