Musel sanki beni anlattın. 11 ay korunmasız ilişki bir kere klomen+iğne yine negatif. Doktor muayenesi her şey tertemiz ama yine negatif tam senin gibi saldım 12. Ayda hamile kaldığımı öğrendim. Çok şükür ki gebeyim o vakitler çok stres yapıp çok kafaya takıyordum. Hep ağlıyordum olmuyor diye artık bırakmıştım. Hatta eşimle 3 günlük tatile gittik Haziran ayında kafamı dağıttım Deniz, kum, güneş, Relax ortam derken orada hamile kalmışım. İmkanınız varsa size de hava değişimi öneririm. Ve asla kafana takma kendi kendine kalacaksın tedaviye ihtiyacın yok. Her şey gönlünce olsun kardeşim.💕