HR_54 Hep sağ tarafim da yatarken hissettiğim bir yumuşaklik vardi. Bebegim mi degilmi bilemiyodum. Sonra dün gece sol tarafima gectigini farkettim. 14 hafta oldum bugün. Esimle diyoduk sağ taraftayken acaba o mu degil mi diye. Dün aksam esim dokundugunda kalp atısını hissrttiğini söyledi. Bende dokunup beklediğimde gercektende pıt pıt atan birsey vardi icimde 😍 Bu olabilir mi ? acaba gercekten o ses ondan mı geliyodu emin olamadim. Allah isteyen herkese nasip etsin hayirlısiyla 🤲
Birminiksusamtanesi HR_54 yok canim o senin damarindir saglik ocaginda bile zor buluyorlar bu haftada kalp atisini henuz cok kucuk 💕
azizeguneyy HR_54 psikolojik olarak hissetmişsindir damar atmıştır 14. hafta ne yazık ki ufacık çok küçük seğirmeyi bile hissedemezsin. ben kalp atışlarını elimin altında 30. haftada hissettim. ama dediğim gibi psikolojiktir olabilir :)