Deryanne 37.haftadan sonra erken doğum sayılmıyorki neden iğne yaptılar bende anlamadım ben 35.haftamda erken doğum riskm var diye iğne oldum ilaç kullandım ama doktor 37ye geldiğimde ilaçları bırak 37de doğsada bebeklerde sorun olmuyor demişti.37 de doğan çok var