Hayirli aksamlar anneler
Aksamdan beri rahmimde asiri bi sekilde baski ve ağri hissediyorum özellikle ayaga kalkinca odadan lavoboya zor yuruyorum surekli tuvalet ihtiyacim varmis gibi ama lavoboya gidiyorum afedersiniz bi iki damla anca boyle bi drum yasayan oldumu sebebi nedir sizce