belinay13 adetime 10 gün vardı göğüs uçlarım dokunamayavak kadar acıyordu adet belirtisi olarak hic acımazdı, zaten 10 gün cok fazlaydı belirtilerim adet olmadan onceki gun once baslardı ve adrt olurdum. Kasıklarımda hep bi doluluk sürekli çişim var gibi baskı ve iğne batısmaları oluyordu. Ara ara sancıları kasık agrılarım oluyordu adet baslangıcı gibi. Adetime10 gun oldugundan bu kadar erken ne belirtisi diye sasırmıstım içimden test yapmak geçti birden, yaptıgım an iki çizgide kıpkırmızıydı ☺️