Kubra9595 ylzaht 32+4 düz bizde sikayetler bitmek bilmiyor hergün farkli bi yerim agriyor gerci bunada sükür diyorum bazen 🤦♀️😁 ayakda durunca el ayak sismesi karin cevresi agrisi oluyor bi is yapsam kizim direk toplaniyor sertlesiyor yürümek zorlasiyor vs seyler 😊 sen nasilsin
Deletedmom2 ylzaht 33+2den selam :) Karnımın alt tarafı acımaya başladı iyice gerildi çok hafif çatlamaya başlamış malesef kremler yağlar çok kullandım ama karnım o çok gerildiği için demek 🤷🏻♀️ Sanki bir kaç hafta kalmış gibi 40ı bekleyeceğini asla düşünmüyorum yinede hayırlısı 🙏🏻
Asporcee ylzaht 33+1 deyiz bizde dişim ağrıyor karnım ağrıyor yürüyemiyorum yürüsem dinlene dinlene nefes almak ta zorlanıyorum oooo şikayetler böyle 😁 Aman oğlusum iyi olsun razıyım dayanıyorum Bi sekilde az kaldı 🤗
ylzaht Kubra9595 bende öyleyim canım sanki her an doğurucaaaamm 😄 Bi iş yapsam felç geçirmiş gi Bi hiç bir yerim tutmuyor rahmim çok ağrıyor kramplar karın kasılmasııı daha oooooo